Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2015 23:35 - Да я оставиш да си иде...
Автор: psychoprincess Категория: Лични дневници   
Прочетен: 706 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Звънях, но той вдигна телефона и мигом замълчах.
Не исках да те наранявам, скъпа, затворих и крещях.

Номера изтрих, но полза няма, знам го наизуст.
Без теб сърцето празно, а домът ми глух и пуст.

А как ми липсват твоите вещи и детският ти смях!
Да палиш ароматни свещи и колко влюбен бях.

Помня колко ти бях ядосан и как пари  прахосвах
И след теб какви ли не жени взимах и докосвах.

Никоя не се опълчи и не се изправи срещу мен
Само на теб ти позволявах, а сега съм променен.

Чаршафите не съм си сменял, откакто спа на тях.
И Бог да ми помогне, скъпа, след теб и час не спах.

Парфюмът ти усещам още-  на роза и жасмин.
Остава в ноздрите ми вечно- като парещ дим.

Дрехи ти остави, но взе сърцето ми в замяна.
И да бягам луд по тебе, вече няма да те хвана.

Сега друг усеща парфюма твой- жасмин и роза.
Вдишвам аз от него, той е моята финална доза.

Прегръщам старите ти дрехи и буден те сънувам.
Не те запазих моя,сега по тебе цял живот тъгувам.

image



Тагове:   мъка,   тъга,   любов,   изгубена,   чужда,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: psychoprincess
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53642
Постинги: 50
Коментари: 32
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930