Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2017 20:43 - Аз съм голямо момиче
Автор: psychoprincess Категория: Лични дневници   
Прочетен: 996 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм голямо момиче, 
нямам нужда от мъж.
В клетка като птиче
някоя друга дръж!

На мъж не съм  длъжна,
сама правя живота си ад.
И когато съм болна и тъжна,
отивам да си купя шоколад.

Твоите страстни целувки
на някоя друга ги дай!
С твоите вечни преструвки
превръщай живота й в рай!

Аз отдавна не се връзвам
на нечии думи лъжовни.
Да се влюбя не дръзвам.
Не плача в дните дъждовни...









Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. needforspeed - Ти
09.04.2017 21:08
сама ли се короняса като психопринцеса? :)))
цитирай
2. psychoprincess - Хм
09.04.2017 21:23
needforspeed написа:
сама ли се короняса като психопринцеса? :)))

Важен за мен човек обичаше да ме нарича така. Негативизъм ли усещам?
цитирай
3. misterioz - То пък едни мъже...
09.04.2017 23:07
Не ти и трябват мъже.
Защо ти е да те лъже
някой, който се чуди
при чужда как да се буди?

Кому е нужен 100% обръснат
и от света трайно откъснат
индивид с мъгла в главата,
който едвам си стои на краката?

Защо ти е някой, когото
силата му е в леглото?
ТВ зомби и фитнес маниак,
а всъщност обикновен простак.

Да пуши и да пие без мярка,
да е достоен за клошарка,
две думи да не може да върже,
мисълта да губи си бърже.

Разбирам какви са нещата,
виждал съм мъжа и жената.
Ще населява друг Земята,
а аз ще затворя вратата.
цитирай
4. psychoprincess - Не ти и трябват мъже. Защо ти е да те ...
10.04.2017 21:56
misterioz написа:
Не ти и трябват мъже.
Защо ти е да те лъже
някой, който се чуди
при чужда как да се буди?

Кому е нужен 100% обръснат
и от света трайно откъснат
индивид с мъгла в главата,
който едвам си стои на краката?

Защо ти е някой, когото
силата му е в леглото?
ТВ зомби и фитнес маниак,
а всъщност обикновен простак.

Да пуши и да пие без мярка,
да е достоен за клошарка,
две думи да не може да върже,
мисълта да губи си бърже.

Разбирам какви са нещата,
виждал съм мъжа и жената.
Ще населява друг Земята,
а аз ще затворя вратата.


добре го каза
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: psychoprincess
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53702
Постинги: 50
Коментари: 32
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930